trött men pigg men trött men pigg

Om 10 timmar åker jag till Jakarta över 'lovet'. Då går flyget alltså.

Så man ska ju vara där och checka in och allt sånt om typ 8 timmar.

Flygplatsen ligger en bra bit utanför staden, så taxin väntar utanför om 6 timmar.

Men så ska man ju duscha och dubbelchecka packning och sånt först, så det blir uppstigning om cirkus 4 timmar.

Men jag är alldeles för trött för att sova. Har varit ute hela dagen och hjälpt mina små (som i yngre) vänner med sina skolprojekt, och nästan däckade så fort jag kom innanför dörren. Men så bara vänder det sådär. Hjärnan slår liksom om och ger en extra energi när man som minst behöver det, och så är man alldeles matt i huvdet med alldeles för vaken för att kunna somna.

Just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0