rolling rolling rolling

Oppps glömde att blogga igår. Det var meningen att jag skulle ut på en tattoo/shoppingrunda med två klasskamrater, men så blev jag lite magsjuk på morgonen så jag vågade inte lämna hemmet. Som tur är ska vi göra det på fredag istället.

Så det blev mest en sims/städ/pluggdag. Och så drack jag örtte. Och så redigerade jag/laddade upp en massa bilder på facebook, upptäckte nämligen att jag har en massa holiday in sweden album, jakarta och mina arberen, men inga bilder från mitt liv här i Kuala Lumpur.

Man blir så van vid det att man inte tänker på att andra kan vara nyfikna. Men det verkade uppskattat så jag får väl fortsätta med det, har ju en hel del matbilder att ladda upp, hoho~

Men idag har det hänt lite mer, har varit ute med bubba och åkt inlines vid Sungei Wang Mall, på en inomhusbana med discoljus och DJ. Lite kul.

Har inte åkt inlines sedan jag var typ 14-15 tror jag, men mina skillz satt visst i! Kan dock inte åka baklänges längre, upptäckte jag då jag hamnade på stussen istället.

Tog lite bilder i alla fall:


Så här såg det ut ungefär, fast mycket större. Svårt att få med liksooom.


Låneinlines som ej luktade rosor, men det gjorde inte jag heller efter tre timmar.


Så här såg resten av mig ut. Bubba tar suddiga bilder tyvärr.


Och så här såg bubba/hertigen/Akira ut. Han har klippt sig. Fint va?

Det tycker jag i alla fall, vi delar frisör nu för han var så imponerad sist jag var och blev friserad.

Nu börjar drag me to hell, så jag ska duka fram en skål med Ahlgrens bilar och en mjuk kudde att gömma huvudet bakom, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0