mars = sista projektet

Oppps upptäckte precis att det är mars månad redan.

Bara en månad kvar av den här terminen, och det känner man av nu när man påbörjat project 3 i applied illustration. Tredje och sista projektet. Lite synd, jag gillar verkligen det här ämnet.

För det sista projektet så ska vi skapa tre illustrationer för en barnbok, helt utan text, inte ett endaste ord. Och handlingen ska man helst hitta på själv, istället för att ta en existerande.

Mina skisser blev godkända, och jag kan ju avslöja att det kommer att dyka upp lite monster på mina bilder, hoho.

Annars så lämnade jag in mina böcker, skippade det transparanta pappret och körde bara på ett lager, det såg så billigt ut annars. Så här blev det i alla fall:


Ungefär samma som jag visade sist, men en del ändringar på både baksida och i typografin.

Hepp, nu vet ni det.

Kommentarer
Postat av: ebba

fint :)

2011-03-02 @ 21:06:44
URL: http://ebbacarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0