lite progress och sånt

Jag vet inte vad jag ska skriva om. Så det blir en smygtitt på min progress inför Project 3.

Ni vet, barnboksillustrationerna.

Utan någon text.

Endast bilder.

Japp.

1, 2 + 3, 4. Långt ifrån färdiga, men jag visar ändå.

Där ska finnas gräs i alla fyra rutor, (dock ej som det uppe till vänster!) flickan ska vara mer detaljerad och bära en korg, lite rödluvan-varning... men men. Hon saknar även händer på vissa av bilderna och har samma pose, körde på en copy-paste med modifikation bara för att visa läraren min plan liksom.

Das monsters ska också ändra position och uttryck, och brasan ska jobbas på. Mycket att göra, leka med färger och kontraster med, MEN som sagt, jag har inget bättre att blogga om just nu.

Det var alltså dessa jag var och handlade ramar åt igår. Det blev dock inte IKEA då så många vägar var avstängda igår på grund av något Resebolags-event, vid en mässhall i närheten med superbilliga flygbiljetter, och då blev staden craaazy och vägar stängdes av.

Men ramar blev det alltså ändå.

Och lite annat.

Som en klänning på Forever 21.

Opppsss.

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-03-13 @ 01:35:29
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Åsa

Mysig blogg!

2011-03-14 @ 10:12:17
URL: http://iasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0