hel och ren, och en papaya rikare

Man kanske borde uppdatera så att ni inte blev oroliga där, i samband med det sura cancer-regnet.

Jag har alltså kommit hem hel och ren, utan kala fläckar uppe på hjässan framförallt. Hittade heller inga värre brännskador, eller tumörer, däremot tror jag att jag blivit ett myggbett rikare. Just my luck.

Men min papaya fick jag tag på, som ni kan se nedan.

En riktig bjässe, här vilandes i Akiras trygga famn.

Blev även lite sugen på lila av någon anledning, (ja färgen) så det blev en ribena på flaska (för en gångs skull) med matchande sockervadd. Det sistnämda var helt onödigt egentligen, men det kändes lite spännande och nostalgiskt för stunden.


Favoritfärgen, både för öga och mun.

Jag och Akira delade på sockervadden på vägen hem, men jag körde ju så han fick mata mig då och då. Det var ganska kul och han blev så exalterad att han tyvärr började ge mig bitar han redan hunnit slicka på, helt omedvetet enligt honom själv.

Inte världens mysigaste kanske.

Men jag åt dem ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0