en liten lista om moi~

Snodde en lista av min favoritbloggare Hanapee, är lite uttråkad då jag väntar på att Akira ska tönta färdigt så att vi kan sticka ut och äta...


10 FAVORITER
Färg: Turkos och lila
Mat: Avocado fries som jag precis lärt mig att laga, om nom nom
Band: New Found Glory och Starting Line, huuujeda mig vad bra de var live!
Film: Har sett Tangled på repeat hela veckan ungefär
Bok: Illustrationsböcker från Basheer book shop
Sport: Inlines? Haha
Årstid: Hade gärna upplevt lite höst just nu
Veckodag: Tisdag den här terminen
Glassmak: Straciatella
Tid på dygnet: 14.00


9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Utvilad men lite hungrig
Smak: Vad som helst med ostsmak lockar just nu
Kläder: Vit tröja men små birdies, jeans shorts

Bakgrund: Egendesignad
Nagellack: Lite hudfärgsaktig, kamouflerade naglar hehe
Tid: 20.45
Omgivning: Ett alldeles nystädat, skinande rent rum
Irritationsobjekt: Att Akira spelar spel istället för att gå ut och äta med mig

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Nej
Brutit mot lagen: Har väl dragit någon alldeles värdelöst placerad heldragen linje
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Nej
Varit med på TV: Nej, var med på Robins inspelning en gång, men tror inte att jag varken hördes eller syntes

Kysst någon du inte känner: Har nog förträngt det i så fall, ho ho

2 VAL
Kaffe eller te: Bubble tea - annat te kan slänga sig i väggen, kaffe dricker jag inte längre
Vår eller höst: Vilket som just nu, bara jag får en ny årstid framför mig (Malaysia har ju i princip bara en)

1 ÖNSKAN:
Är väldigt sugen på att bli så här röd igen, helst utan att behöva bleka håret:


Fast det verkar högst omöjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0