nu är jag ifylld

Ja för nuuu är jag hel i truten! Sprickan är ifylld, och det blev även ena mjölkisen. Jag har ju två mjölktänder kvar då the real deal aldrig ville dyka upp, så två tomrum har jag under mina små mjölkisar. Tackar min käre paps för tand-generna.


Men till saken, det viktigaste för mig är att en tandläkare är lite varsam, då jag har lite, lite tandläkarfobi. Eller inte direkt fobi mot tandläkare, utan snarare de vassa verktygen de stoppar in i truten. Är sjukt känslig när det kommer till skador och sår innanför munnen, och händer som ska in och känna samt klämma.
Men den här lilla damen var fantastisk, hur gullig och mjuk som helst, och hon satt inte och stack mig i tandköttet med sin vassa krok-pekis (namn?) som min nya tandläkare hemma gör. Urk, hatar dessa vertyg allra mest.


Jag är i alla fall hur nöjd som helst, och kalaset gick på cirka 350 kr, så jag har nog råd att köpa Vans ändå. Hoho.

Nu ska jag njuta av hela tänder och fira genom att äta något riktigt al dente till middag, no more mjukismat för min del!


Väntrummet skulle fotas...


Med världens läskigaste vitrinskåp?


Jo så måste det vara, freaky freaky.

Ursäkta kvalitén förresten, blev lite smygiga mobilkamerabilder.


Dagens lunch, falafel, pita och hummus! Inte som hemma men det dööög.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0