gårdagen i kassa mobilbilder

Idag har jag en välbehövd vilodag. Tycker jag minsann att jag har gjort mig förtjänt av, hoho.

Så i brist på något intressant att skriva så kommer det lite bilder från igår. Mest ifrån hemfärden från skolan. Blev uttråkad då det var trafikstockning hela vägen hem.

Skulle byta skiva i bilden, och såg att bubba inte bara skrivit bandtitel utan även illustrerat en oldskool nintendo-kontroll, så bandet spelar 8-bit musik. Söt nöt.

En annan söt nöt är vår lilla bil-gris Oscar som alltid håller mig sällskap mitt i bilkön. Som ni kan se.

Solen sken i alla fall, regnar det så tar det en en extra halvtimme kanske att ta sig hem.

Slutligen, en bild från restaurangen igår då vi firade bubba. Det var väldigt mörkt, så det blev lite grainy, men det stekta ananas-riset på bilden var sjuuuukt gooooott i alla fall.

Nu ska jag spela lite L.A. Noire, hepp hepp~

Kommentarer
Postat av: Chubbchubbs

nu har jag köpt det meeed =)

2011-06-22 @ 00:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0