"real men are clean men"

Idag har ni tur, för här kommer något som inte är ett dugg matrelaterat.

Ni får en preview av mina 'manly soaps' eller manliga tvålar så att säga.

Så här 'manligt' har jag inte designat tidigare.

Och att skapa handgjorda tvålar av stearin har jag bara ett ord för. Mög.

Men jag är ganska nöjd ändå, en med ett handtag då killar är så klumpiga med de luriga små tvålarna i deras hårdhänta grepp (föreställ er typ... Chuck Norris eller Clint Eastwood, eller någon manly man i den stilen), och så en att massera supermanliga muskler. Hahaha. Undrar om det hade gått hem om man lanserat något i den stilen på riktigt, eller om man fått en massa klagomål om sexistiska badrumsprodukter.

Trots att typ... 90% av alla badrumsprodukter där ute är väldigt tydligt ämnade för kvinnor.

Äh jag tyckte att det var en kul idé, väldigt olikt det jag brukar syssla med som sagt.

2 av 3 produkter är snart klara, den tredje blir ett vax. Men inte vilket vax som helst. Men mer än så säger jag inte just nu, hoho.

Snart bara en vecka kvar. Och. Jag. Är. Inte. Alls. Stressad.



Opppps, nu ljög jag visst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0