sitter fast

Har så otroligt mycket att göra idag, jag har två veckor kvar på terminen och är inte nära på att vara klar. Mitt största problem just nu är inte att jag inte lägger ner tid på det, för det för jag. Problemet är att jag hela tiden känner att jag inte är bra nog.


Så här ser dagen ut ungefär:

• Kommer på en idé.

• Börjar jobba på den, testar lite här, ändrar lite där.

• Blir osäker.

• Fastnar.

• Skyller på att jag inte är bra på... (infoga valfritt ämne här)

• Börjar om.

Om och om och om och om igen, som en liten ond cirkel.


Och så börjar jag tänka att jag valt helt fel utbildning, att jag inte är bra nog, inte är kreativ nog, vilket resutlerar i att jag arg på mig själv. Något jag brunnit för i snart åtta år, vad skulle jag liksom annars syssla med?
Hoppas att det bara är tillfälligt, i samband med slutet-på-teminen-stress.

Inspiration, kom.

Kommentarer
Postat av: pidde

Det är bara att kämpa på. Tänk positivt

2011-06-09 @ 14:14:31
Postat av: Maria

Du är mer än bra Ida! Jag är sjukt imopnerad över hur duktig du är! Du kommer att klara det! :) Kram!

2011-06-09 @ 18:13:44
URL: http://lamana.blogg.se/
Postat av: Mams

Ja, lilla hjärtat. Som jag sagt åt dig så många gånger genom åren, du är bara så jäkla bra på allt du gör, du måste bara tro på dig själv, inte helt lätt men detta fixar du. Försök göra det så roligt som möjligt, o tänk positivt. Nu är vi strax hos dig o firar med dig, o sen är det him till Limhamn m hela din underbara familj + den lille hertigen. Så kämpa på för tusan o ge inte upp. Lavumissutrorpådigoduärsåjäklabäst...

2011-06-09 @ 21:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0