show me your teeth

Har äntligen fått tag i en tandläkartid hos bubbas familjetandläkare. Nu tycker jag att alla ska bry sig om eder medmänniska och hålla tummarna runt 11-slaget imorgon förmiddag, och hoppas på att det inte blir så dyrt som en ifyllning hemma.

Eller klockan 05.00, som klockan lär vara hos er vid den tiden.


Flashar gaddarna, som tydligen ser ut som ett gäng popcorn intryckta i munnen?
Jaja, sprickan är inringad, seeer niiii?

Så ställ klockorna, stig upp och håll lilla tummen, för de pengarna har jag sparat inför mitt planerade Vans-inköp.


PS! Visste ni att ett tandläkarbesök här kostar typ en tiondel av vad det gör hemma? Eller ja, kanske en femtedel, har jag kommit fram till. Kanske lite billigare.
Överdriver ej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0