morron~

Påbörjar denna morgon så som jag avslutade gårdagen. Med peace i fingrarna och rufs-kalufs.


Klia klia klia...

Och samma tröja för tillfället, låg visst närmst sängen. Lat men glad.


Är uppe tidigt mitt under mitt lilla lov då jag behöver bilen, har en massa ärenden att ta tag i. Försöker inte låta viktig då det är sant...

Okej lite försöker jag ändå.


Men i alla fall, det dyker upp ett litet (okej väldigt långt) tidsinställt inlägg vid 13-tiden, svensk tid, nu när jag ändå är igång och bloggar igen. Det blir en fortsättning av indonesienresan jag skrivit om tidigare (senast för 2 månader sedan, hoho) så det blir safari-bildbomb för hela slanten.

Så håll utkik efter det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0