moo-less, resultat

Då var de färdiga, mina lättstaplade, ekologiska, naturväliga, soja- och laktosfria mjölkalternativ.

Moo-less milk, mjölk utan 'muuuu' helt enkelt, en gjord på ris och en på mandel.

Har fotograferat min mockup, applicerat designen med hjälp av photoshop, visat upp och fått klartecken, och snart hamnar de i portfolion. Jag är ganska nöjd, för att vara packaging design, och relativt fritt från illustrationer, något som annars är mer typiskt mig.

Japp, nöjd tjej säger tack och hej.

Eller snarare att det är dags att ge sig på nästa projekt; 3 handgjorda tvålar med speciellt tema, och så förpackningar till dem.

Tvålarna formar jag ur stearin, (de behöver ju inte vara riktiga tvålar, bara se ut som det) och i mitt fall är de mörkgrå/svarta för att matcha mitt tema.



Men mer om det en annan gång, här kommer en bild på min mockup innan designen åkte på.

Avklädda små mjölkpaket.

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- Kuala Lumpur? Fan vad coolt! Saknar du aldrig Sverige? Kram!

2011-06-02 @ 15:45:15
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0