krystar ut en liten, liten uppdatering

Åååååh varför är det så svårt att blogga när man har typ all tid i världen? Kanske för att jag inte hittar på något intressant under mitt lilla, lilla en-veckas-lov?

Men i helgen ska jag åka till Melakka. ÄNTLIGEN. Tänk, två år har jag bott här, och fortfarande inte begett mig särskilt långt utanför Kuala Lumpur, bortsett från Genting och ja... utomlands.

Men nu blir det som sagt staden Melakka, som ska vara en otroligt fin stad med god mat och djupa spår av kolonisationstiden, så det ska bli mucho spännande. Singapore får det bli nästa gång.

Annars ser mitt lov ut så här ungefär.

Spenderar dagarna med Kiwi och TV-serier.


Och så blir det en del Milo Ice och inspirationssökande inför mitt slutprojekt.


Och så lite frilans som jag faktiskt kommer att få betalt för den här gången.

Imorgon blir det antingen pool eller gym. Pool eller gym, pool eller gym. Akira röstar på gym och jag röstar på pool, vem tror ni vinner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0