kärleksfrukt

Jahapp, det ser ut som att morgondagen bjuder på blixt och dunder, så jag antar att bubba vinner.

Och det är inte ofta så jag bjuder på den, hoho.

Nu är det snart läggdags men innan dess; ett avsnitt av 'Game of Thrones' som vi börjat följa. Akira har laddat ner hela säsongen, avsnitten hade ju knappast visats på malaysisk TV, då det dyker upp en och annan brutal halshuggning eller aggresivt samlag då och då. Eller en penis som nyss skymtade förbi. Eller 10 sekunder+ räknas kanske inte som skymta precis. 

Kvällen bjuder även på bubble tea som jag glömt i kylen, från 'each a cup' med smak av Love Fruit (kinesisk... mango? minns inte) och yogurt, med fruit jelly i botten. Om nom nom.

Det ska slukas med hjälp av stort sugrör som matchar både bolster och naglar.

Vet ni förresten vad en bolster är? Eller ska jag dedikera ett litet inlägg åt denna obligatoriska kram-kudde i alla sydostasiatiska sovrum?

Ja men visst, det får bli något att skriva om imorgon då.

Godernatt~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0