inte världens mest spännande söndag

Slurp slurrrp...

Lat söndag med Ribena, godaste fruktdrycken ever. Smakar svartvinbär, men min favorit är den med tranbär i. Och så kan man suga den i sig, då den har ett inbyggt mini sugrör. Slipper man trycka eller hälla för att få i sista dropparna. Slurpislurp.

Och nej, detta inlägg är inte sponsrat av Ribena.

Jag har latat mig som bara den idag, är snart färdig med skolan och då är det risk att man tar ut tidigt lov, ajaj. Har ju endast en veckas lov som vanligt, inte så att man hade tillfälle att åka hem och hälsa på precis. Däremot så hade det inte suttit fel med en bussutflykt mot Singapore eller Melaka, tänk att jag fortfarande inte varit där? Katastrof.

Men det blir säkert inte av den här gången.

Fast lite flitig var jag tidigare, har städat på rummet och tvättat en massa plagg och undisar för hand. Så slitigt, har nog förbrukat en halv flaska med handkräm efter det.

Och imorgon ska jag minsann vara mer aktiv, det blir dags att besöka gymmet, förhoppningsvis regelbundet så att jag får upp flåset lite, eller varför inte gå ner ett kilo eller två. Eller kanske de fem jag gått upp i år bara, oppppsssss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0