fyra fina ting

På tal om försenade födelsedagspresenter, så fick jag hem lite prylar på posten i förrgår.

Fick välja accessoarer för RM100 från favorithemsidan, och det resulterade i det här.


Är inget enormt Star Wars fan egentligen, men kunde ej undgå denna Darth Vader ring med strassögon, som rör på sig då man böjer på sitt finger.


Två bangles med läder-rosetter, lite stora men fina ändå~


Beställde ungefär samtidigt som jag blivit av med min plånbok, så passade på att införsakaffa min en ny.

Nu får det bli en slags party-plånbok istället, då min vardagliga är så tjock. Tyvärr så är det inte på grund av pengar, mest en massa annat skit jag stoppat i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0