ett, två, tre, fyra, fem...

Är något så sjukligt förbannad just nu (enbart skolrelaterat) men knyter mina nävar, räknar till tio och bjuder på en bild från tidigare idag då jag var på betydligt bättre humör.

Positiva tankar, positiva tankar, positiva tankar...

Imorgon blir det förresten fler ärenden under hela dagen nästan, både jag och bubba har fullt upp, och sedan drar vi direkt till Shah Alam för att övernatta där. Vi kommer att åka till Melakka med bubbas föräldrar tidigt på lördag och stanna där tills söndag.

Så det blir inte så mycket bloggnade tills dess (inget internet) så jag laddar upp med några tidsinställda inlägg som ploppar upp under helgens gång, så att inte bloggen dör så som den brukar då jag har att göra...

Nä, nu ska jag gå och ta ut mina aggressioner framför Castle Crashers, hej so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0