bubbas dag

Idag fyller min lille hertig år! Hurra, hurra, hurra!

Jag har haft full dag i skolan, men när jag kom hem så firades det med thaimat från en alldeles fantastisk restaurang borta på Solaris, Golden Triangle heter den. Har alltid gillat thai men idag var det löjligt gott... Kommer att besöka igen.

Efter det tänkte vi fortsätta firandet med Tutti Frutti, men ack våra arma matsäckar är redan fulla med så mycket mat så att de skulle kunna mätta ett helt släktkalas. Om man nu har en lagom stor släkt... Och skulle vilja mätta dem med mitt magsäcksinnehåll. Om nom nom.

Så vi kom precis hem och nu ska kvällen firas med det bubba tycker om, så det blir antagligen en liten spelkväll. Inte mig emot, hoho.

Huuuurrraaaaaaaaaaaaa aaaaaaAAAAaaaAAaaaAAaAAaaa~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0