välorganiserat

Hoppsan, det kom visst inget inlägg igår, bestämde mig istället för att sova ut 11 timmar innan jag skulle till skolan och reda ut min nya termin idag, men inte ett skit löste sig. Blev skickad hit och dit, och tillbaka igen innan jag slutligen skickades till någon som inte ens var där idag.

Organiserat och bra.

Så jag har heller inget CSN än.

Men jag har i alla fall hälsan i behåll och det är väl det viktigaste.


Positiva tankar, positiva tankar...


Melaka-inlägget kommer alltså upp någon annan gång i veckan, möjligtvis imorgon. Men nu ska bubba bjuda på bio, Transformers 3 blirrreee, som varit (och är fortfarande) slutsålt i hela KL i snart en vecka.

Så på med långärmat och jeans nu (Malaysias biosalonger är galet kalla) och dags att ladda upp med popcorn och ett gladare humör kanske.


Tjing tjing~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0