allt som var grått blev vitt

Ett tecken på att man börjar bli frisk igen; då man spenderar eftermiddagen med att städa sin laptop både invändigt (blev av med 16 GB i alla fall) och utvändigt.

Även min laddare fick sig en omgång med aceton, och det var verkligen på tiden då jag nästan börjat intala mig själv att den var smuts-grå då jag fick med den i sällskap med min macbook för över två år sedan.

Nu är allt ljust, rent och blankt och jag är nöjd som bara den. Ja, bortsett från någon buckla här, och repor där, men mina händer var aldrig menade att ta hand om dyra elektronikprodukter.


Före och efter.

Grått och vitt. Borde kanske hälla en droppe aceton på ful-lacket också.


Reeeeent och fiiiiiiiiint.

Mina verktyg, detta var dock inte ens halvvägs, nu är flaskan snart slut~

PS Det var alltså inte två år sedan jag städade min laptop, bara sladdarna. Macen blir ren och fin en gång i månaden som tur är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0