nämnde jag att jag är bäst?

Idaaa, vaaad gööör duuu uuuppe? Jag kom nyss hem från en bowling/bio/kväll/natt med bubba, hans mamma och hennes office. Man skulle ha med sig +1, men bubbas pappa gillar inte sånt så vi fick bli hennes +2 istället.

Har aldrig spelat så dåligt tidigare, jag är inte precis världsmästare på bowling, men brukar heller inte komma 10 poäng efter en dam som aldrig ens lagt händerna på ett klot tidigare.

Fast det var första rundan, den andra kom jag först, hohoho! Synd att vi spelade lagvis bara. Fyra i varje. På 6 banor. Kände inte en kotte i mitt lag men who cares, jag var bäääst! (Första rundan räknas inte, det är övningsrundan liksom.)

På tal om att jag är bäst, så sitter jag just nu med Akiras fula keps. Han var säker på att den inte skulle passa då jag har ett ganska så stort huvud (speciellt min dugong-panna), MEN SÅ FEL HAN HADE! Jag var bäst och vann igen. Smått stött, men bäst.


Knubbiga fingrar har jag också, men aldrig hittat ett par vantar som ej passar~

Filmen var förresten Harry Potter i 3D. Började 23.30, slutade typ 02.00? Ja något i den stilen, sjukt sent i alla fall, speciellt för dem som ska upp och jobba imorgon. Det ska dock inte jag.

Ska ligga och dra mig som bara den, och sedan ska jag ladda upp några bilder från gårdagen då jag var ute med friends. Så håll utkik efter det ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0