kungen på kullen

Gissa vem som ska fått praktikantintervju, måndag kl 10.00 på det där DRÖMFÖRETAGET!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!

Hohohoh jag är så exalterad! SÅÅ EXALTERAD!

Har hoppat runt i rummet och upp i sängen och tjoat i över en halvtimme och jag tror till och med att bubba blev lite rädd där ett tag. Nu har jag lyckats lugna ner mig.

Måste börja tänka allvar nu. Jag går på intervju på måndag, sedan får jag jobbet, såklart, och så tjänar jag kanske till och med en liten tusenlapp i månaden, om ens det... Men det kvittar, huvudsaken är att jag får massor av makt och snart har jag hela världen i mina händer...


Världshärskarpose följt av ett oförklarat Darth Vader brus då jag andas.

Helt ologiskt egentligen då jag ej bär hjälm, men det blev lite mer dramatiskt då jag skulle ta bild i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0