knäckta bröd i mjölk

Två knäckebröd i mjölk till middag: check! Blir lite som vetekuddar, fast ja, knäckebrödsbitar.

Bkev så sugen på knäckebrödsbitar i fil, men har ingen fil så detta fick duga. Och det duuuger.


Skålen slukas i samband med TV-kväll med bubba, ska se Walking Dead nu som han laddat ner hela serien. Och så gråter jag över att min drömpraktikplats inte svarar. Och att jag fått ett erbjudande på en nattklubb som jag är.. sådär sugen på.

Men får väl ta det om inte de andra svarar.


Eller, någon som vet ett bra och trevligt företag i Kuala Lumpur som söker praktikanter? Ja i samband med grafisk design då. Hör gärna av er om ni vet, hoho..

Kommentarer
Postat av: Mams

Ge inte upp om praktikplatsen, kolla upp det igen. Annars lägg upp ngt på fb, kan vara värt ett försök. Gråt inte över spilld mjölk!!!!!!!!!!! Se så, upp med hakorna o kämpa på. Lavumissusessnartpusshaj <3

2011-07-13 @ 23:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0