intervju med mig själv

Hej Ida, läget?

Bara bra bortsett från en täppt näsborre, men det har väl ingen dött utav?

Nä förhoppningsvis inte, det hade sett lite kul ut på ens dödsattest. Oh well, vad har du hittat på idag då?

Ja du, jag har varit superproduktiv och hunnit med att spela färdigt Castle Crashers med bubba, gjort en ny bakgrundsbild till min lilla mac, det var liksom på tiden. Och så har jag pluggat lite, i form av mer design då, handlat lite downstairs och tvättat.

Ja verkligen produktivt. Spännande liv också.

Mhm, vet.

Vad gör du just nu då?

Just nu tittar jag på Wall-E, en av las gamla favoritas i filmväg.

Görs det med popcorn i näven?

Nej inte idag, men har snart druckit en hel flaska Vanilla Coke bara idag.

Gottegris...

Ja gym imorgon, så lika bra att passa på.

Vad händer annars imorgn?

Vet inte, får väl plugga lite till, hitta ett nytt spel att lösa, och kanske försöka hitta en jävla praktikplats.

Ja men skoj, lycka till med det du!

Tack du!

Glöm inte att blogga lite också.

Så klaaart.

Hej so long!

Hejsihej~



Nä om man inte skulle ta och gå och lägga sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0