guess who's back


Heeeej heeeej peaceeee på balkongeeen~

Nu är jag tillbaka i Kuala Lumpur igen, men har haft en toppenhelg i Melaka (och lite i Shah Alam). I veckan börjar allvaret igen, ska till skolan redan imorgon och reda ut mitt schema som blivit lite tokigt.

Överför lite bilder nu så de kommer upp ikväll skulle jag tro. Men först vill jag bara lata mig lite i min sköna säng med aircon på så kallt det bara går, är så sjukt varmt idag!? Molnigt men sjukligt varmt.

Lika varmt var det i Melaka, fast där strålade solen i lördags i alla fall. Och vi vandrade på som bara den genom staden för att besöka alla kulturella ställen vi möjligtvis kunde hinna med.

Det blev en fjärilspark (där batteriet till systemkameran tog slut PRECIS innan vi gick in, då jag stod och fotograferade fåglarna utanför, bra planerat där Ida), krokodilpark, sedan hotellet för att checka in och ladda batteriet. Sedan blev det kyrkor, gamla fort, skepp, en tur på kanalen, nattmarknad och lite till.

Och så fick jag se havet för första gången i Malaysia. Men bara på avstånd tyvärr.

Bla bla bla, bilder kommer som sagt upp senare, latisdaaags~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0