dagen i bilder

Ja som rubriken avslöjar så blir det ett litet inlägg om min dag, i bilder då.

Har ju fortfarande inte kommit till Melaka-inlägget, har haft fullt upp och har jag inte fullt upp så glömmer jag bort det.

MEN imorgon är jag ledig och redo. Bildbomb på bildbomb ska jag bjuda er på! Hoho!

Tills dess för ni nöja er med min torsdag i kassa, suddiga mobilbilder.

Hej hopp!



Dagens Ida. Tredje peace-tecknet på rad, ni får stå ut.


Var i skolan och hade den nya terminens första lektion, Portfolio 2. Fick tillbaka mitt projekt ifrån Portfolio 1. Har lite att ändra, men inte alls så mycket som jag förväntat mig.


Åt brunch med bubba, vi har hittat Malaysias godaste kebabställe (hittills) men saknar fortfarande turkisk kebab. Avrundade med lite tiramisuuu~


Många timmar senare delade vi en 'Roti Bakar Coksuke' på ett indonesiskt matställe.
Coksuke = Coklat Susu Keju = Choklad, Mjölk (kondenserad), Ost. Om nom nom.


Och bubba var på sånt bra humör att jag fick en melon-klubba för att man är världens bästa flickvän bara. Försökte hinta att Vans även hade gått bra, men den gubben gick inte...


Det blev väl mest matbilder då, inte så hemskt nyttiga sådana heller, men det är oftast då jag tänker på att fotografera av någon märklig anledning.

Ida 'Passion for food' Anderberg kan ni kalla mig.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag gillar dina mat bilder! Ser fram emot att få prova på det när vi kommer :) Och alla andra bilder från dina äventyr är roliga att kolla på! Älskar din blogg. Den roligaste jag följer! Pusshej

2011-07-08 @ 00:00:04
URL: http://lamana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0