tillbaka i 'bolehland'

Ojojoj vad tiden går fort när man har roligt, nu har det gått två veckor sedan jag skrev i bloggen sist, eller ens läste en blogg för den delen.

Men nu är jag i alla fall tillbaka i Malaysia, så det är bara att ge sig rätt på skola och värme och allt vad KL-livet har med sig.

Men åh vad skönt att få ha varit hemma ett tag. Man hann väl bli lite mätt på förkylningar och att halka runt varje gång man ger sig ut, men la familia saknar man ju redan när man satt sig på flyget haha.

Har en hel del bilder från de tre veckorna jag var hemma, men jag har inte lagt över något än så det får bli en bild på dagens middag istället.


Det blev en latis-middag, färdigköpta potatisklyftor, vitlöksbröd, kokt broccoli och morötter (morötter ska ej kokas, borde vara lag på det) som slank ner med lite vitlöksdressing från Malmborgs hemma på Limhamn :) Enkelt och gott, jag får ju försöka undvika ris och kött ett litet tag så att magen hinner med alla omställningar.

Annars då... Akira ligger i en soffa och spelar spel på sin mobil och jag ligger i den andra och surfar/glor på l9te kvälls TV. Helgen kommer att spenderas hemma i lägenheten bara, med lite mys och vila (vill bli av med min jetlag snarast möjligt) och bubba har väl en hel del jobb att ta igen efter semestern.

Och så väntar jag på skypestund med mams, jag kom ju hem igår bara men jag gissar på att vi redan har massor att ta igen trots det haha.

Men nu blir det bara att längta, längta och längta tills examen i oktober och besök av familjen i samband med det :)

Nä om man inte skulle återgå till att ligga på soffan nu då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0