sunday, sunway

Öööh godmorgon och sånt. Gårdagen blev inte så kass som väntat, jag tupplurade bort hela förmiddagen och sedan stack vi och åt satay med Akiras föräldrar och bror + familj på en riktigt satay-restaurang på kvällen.

Efter det så blev det filmkväll då jag, Akira och Iman (Akiras lille brorson) på 'Shrek Forever After', en riktig Shrek-lover som man är. Den var faktiskt bra, lite olik de tidigare filmerna. Efter att Iman gått och lagt sig så fortsatte filmkvällen med 'Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole'. Hemskt vacker film, verkligen, verkligen vacker. Och så väcks plötsligt kärleken för ugglor till liv igen, hoho.

Sedan simsade jag tills sent på natten (för att ta igen efter den långa tuppluren liksom, ni vet hur det funkar) för att sedan njuta av en ordentlig sovmorgon, som genast togs ifrån mig då byggarbetarna började banka och ha sig PRECIS utanför mitt fönster klockan 08.03, för att vara exakt.

Men att ligga och dra sig lite på helgen kan ju vara så extreeemt överskattat så jag borde kanske vara tacksam. Host host.

Idag ska jag i alla fall åka till Sunway Pyramid med bubba, han hade nog lite dåligt samvete över gårdagen. Med all rätt.


Gårdagens(nattens) utsikt; Sims 3 och japanska jelly beans som smakade sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0