'glestand'

Iman har sagt att han tycker att jag har stora tänder. Fast vad han menar är nog att jag har ett stort mellanrum mellan mina framtänder, för själva tänderna är nog inte mycket större än ordinarie.

Har haft lite komplex för mitt lilla tand-titthål sedan... Ja sedan de växte ut efter mjölktänderna pretty much. Men nu känns det helt okej för vad Iman inte vet är att det är senaste trenden att vara glestandad.

Eller helt enkelt för att jag numera är en fullvuxen, självsäker, toothylicious kvinna.

MEN i alla fall, för att backa upp mitt tidigare argument:


Snodd från google; vackra damer med space mellan de vita.



Så pffffth! Känn på den treåring:

'Ida den glestandade' luftar munnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0