S to the H

Är i Shah Alam över helgen, alltid lika spännande. Finns ju så otroligt mycket att göra att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

Man kan t.ex. brottas med gardinen så att inga mygg kommer in, eller titta på en av de två Tv-kanalerna som finns, eller försöka underhålla sig på nätet när det väl funkar... Eller så kan man se en av de filmer man redan sett fem gånger tidigare... Eller...

Ja man kan ju åka till Sunway Pyramid som jag längtat tills hela veckan, men vi har ingen bil och ingen som kan köra förrens klockan ett, och Akira börjar känna att han inte är så sugen längre. Men jag har ju som sagt så sjukt mycket att underhålla mig med så det löser sig ju.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du får ha en helg och bara göra ingenting, vila och se till att få ny enerig till en ny vecka! =D

2011-01-15 @ 11:40:35
URL: http://mittkreativakaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0