pojkarna har fått en hedersplats på lilla hyllan


Finfina killar, finfin ram (som jag själv omedvetet valde), och finfina wings på det.

Finfinare än så kan det väl inte bli?


En av de fina julklapparna jag fick i år, ett urgulligt porträtt på de små knattarna från Lulle och Maria. Ramen fick jag själv välja inne på IKEA då jag trodde att vi valde en ram åt mams.

Så lurad jag blev, men tur att jag valde min favorit då, hehe. Vingarna fick jag av mams, och från och med nu hör de ihop.

Nu har de fått en hedersplats brevid den gyllende lyckokatten i alla fall, på min lilla vita hylla inne på rummet där jag förvarar mina favoritsaker som t.ex. min kära Holga, nagellack, mormors ängel, UP!-grejerna jag lurade till mig i en elektronikaffär, souvenir från Holland, en bumerang från Akiras syster i Sydney, hårspray och hudlotion.

Intressant blandning, jag kanske borde fota hela hyllan nästa gång. Men för tillfället får allt fokus ligga på fasters favoritpluttar


Ps jag hittade en app till min wildfire där man kan fota med olika effekter, men jag använder den som vanlig kamera nu eftersom att den har en anti-shake funktion, och man trycker på skärmen istället för den satans lilla knappen för att fota. Funkar hur bra som helst som ni kan se ovan, appen heter Camera360 Ultimate, för er som har samma problem som jag. Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0