ny frizz

Det blev inget jäkla Sunway, men det blev en heldag på Pavillion, vilket gick bra det med. Fick ingen parkering på Sunway, hopplöst vad folk ska ut och shoppa på en söndag förmiddag ju.

Men jag passade i alla fall på att få kalufsen friserad, bort med längden, färga över utväxt osv osv. Och så färgades mina lugg-slingor över, vilket jag ångrar lite, men han tyckte att det var bäst så just nu tills det röda 'under' mitt svarta växt ut och lämnat mig för gott typ.

Men ja, jag hade med bild som vanligt, och jag blev hur nöjd som helst med resultatet. Han visste verkligen vad jag hade i tanke, och det är guld värt när man snackar frisörer...

Så här blev det i alla fall:


Schpännade asymmetrisk frizz, en riktig nykomling i Ida's Wonderful History of Hair.

Borde seriöst lägga upp en kategori med bara mina frisyrer genom tiderna. Eller i alla fall ägna ett litet inlägg åt det.

Men inte ikväll, för nu är klockan kvart över midnatt och jag har skola imorgon, ojojoj dags att avlägsna sig.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jättefint blev det! Du ska vara supernöjd :)

2011-01-17 @ 00:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0