mustasch-feber

Jo de timmarna jag levde utan varken pojkvän, ström eller sol så bestämde jag mig för att sitta på balkongen och pyssla.

Det enda stället man kan överleva så länge utan fläkt eller AC, och kunna se ordentligt vad man sysslar med.

Och pysselstunden ute på balkongen resulterade i ett halsband som jag sydde utav något fake-läder-tyg jag hade med mig från stoff och stil i julas. Och eftersom att jag drabbats av världens mustasch-feber så var motivet givet.

Hehehe, en sjukt festlig, portabel, uppstoppad läder-stache i lång kedja!
Ny koftis från Forever 21 förresten. Sickly mjuk.


Perfekt för alla de stunder då man vill leka 'creepy uncle' och bara sätta sitt lilla hänge under näsan, lyfta på ögonbrynen, ge en avslappnad blick och bara utbrista något random med extrem brittisk dialekt.

Eller leka Mario. Beroende på vad som intresserar liksom, det finns hur många möjligheter som helst! Endast fantasin sätter gränserna!


Eller så kan man bara låta den hänga och vara sig själv, om man är bland folk som inte uppskattar ens superba humor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0