många mat-bollar

Idag har min magsäck verkligen njutit. Helgen spenderar vi i Shah Alam förresten, så det blev äntligen Sunway Pyramid, där jag åt så här gott:


Bubble tea så klart, med smak av yogurt idag. Lite spännande.


På samma ställe kan man köpa japanska 'takoyaki' så det gjorde jag.
Valde 'tako' vilket är någon slags bläckfisk, om nom.


Och så här ser de ut när de är färdiga och pyntade. Man får tre små bollar på en beställning, så det blev en massa bollar idag om man räknar med teet också (gelébollar ju).


Lite senare så avslutades det hela med en japansk rom-russin glass, min aaabsoluta favorit :) Ja bortsett från stracciatella då. De delar liksom förstaplatsen.

Och nu ska jag gå och vara lite social, kan höra lille Imans ljuva småbarnskrik på första våningen. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0