chef ida i farten

Kan lika bra lägga upp dagens mat, i brist på annat. Har latat mig duktigt idag, och hjälpt Akira med en design jag gjort åt en av hans clients för ett tag sedan.

Nu ville de ändra bandnamnet, och börjar bubba klydda med mina filer så blir det nog mest bara problem för honom eftersom att vi jobbar väldigt olika med adobe illustrator, så det fick bli jag som satte mig för att ändra. Men jag klagar inte, var ett tag sedan jag jobbade i illustrator så det är ju lite underhållning samtidigt.

Efter det lagade jag en enkel middag, men som tog ganska lång tid. Skala, skala, skala, riv, riv, riv. Potatisplättar (eller potatispannkakor, så stora som de blev?) med lite babymajs och paprika. Vegetarianlivet minus ris fortsätter, hehe. Det smaksatte vi med blue cheese dressing, om nom nom. Till efterrätt bjöd jag på lite vattenmelon.

Och här kommer några kassa bilder från mobilen:
(Förresten, någon mer som har problem med suddiga bilder med HTC wildfire?)


Resten av kvällen har jag spenderat med truly juicy (tack mormor!), någon malaysisk film om en blind man som blev kär i en väldigt överviktig kvinna, och sedan 'two and a half men'. Helt okej lördag, men nu får jag väl återgå till den jäkla designen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0