årets första bubble tea - check!

Blueberry Oreo Bubble Tea. Alltså mjölk-te med smak av blåbär och så krossad is och
Oreos kakor i (varav den bruna färgen), och så de små gelé-bollarna så klart!
Om nom nom :p

Har fått klara mig snart en hel månad utan mitt älskade bubble tea! Kanske inte helt normalt att få sådan abstinens efter en dryck, men som tur är går inte mitt beroende ut över andra i alla fall, bara plånkan. Men jag antar att 5-7kr inte är så illa om man jämför med cigg, snus, droger, alkohol osv osv. Om man ska jämföra, hehe.


Mitt andra beroende börjar nu, för nu är det sims-dags :) Man får liksom passa på innan skolan börjar på riktigt.

Men imorgon blir det årets första lektion för min del, 'Interactive Media Design' där vi tydligen kommer att jobba mycket med Adobe Flash. Det gillas.


Vi ses efter sims, zul-zuuul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0