påfågelpynt

Okej jag hade fel. Tydligen så håller det kinesiska nyårfirandet i sig fram tills den 15:e, så vi får dras med allt det vackra i en vecka till. Oj vad jobbigt.

Så här kommer några bilder från The Gardens Mall som jag tog i helgen. De hade pyntat upp med fyra alldeles fantastiska blomsterarrangemang á la påfåglar.

Taket med blommor, solfjädrar och lyktor i rött, rosa och lila.


Sådana här mindre arrangemang och lyktor står utspridda lite överallt.
Lite kul att det står en kille och smyger bakom krukan till vänster.
Jag vet att det är en plansch, men lite kul?
En smula bara? Nej? Jaja.


Och så påfåglarna i blomsterinstallationer med röd-orange-rosa nyanser.
Barnet till höger ingår ej.


Lite artistiska vinklar, just for you.


Stjärt-släper, fullpackat med blommor och grönt.


Och så en närbild på ansiktet, om det kallas så på fåglar.
Upptäckte precis hur suddig bilden egentligen blev men den får duga.

Nu är jag sjukt godissugen, men ska överraska kroppen med ett äpple istället. Känn på den, kroppen min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0