PPP

Idag är det måndag och idag har jag PPP:at.

Det innebär att jag pluggat, packat och pannkakat. Hehe. Nä lite mer har jag väl fått gjort med det var väl det viktigaste.

Imorgon åker jag till Jakarta och stannar tills fredag. Anledningen till att jag (och bubba) åker är egentligen på grund av en konsert nu på onsdag. Det är mina favoritband New Found Glory och The Starting Line som spelar. De kommer inte till Kuala Lumpur, så vi tyckte att det var värt det att ta en tur till Jakarta, en av mina favoritstäder för övrigt, så två flugor i en smäll.

Eller tre flugor, ska ju fylla i tatueringen på torsdag, det är snart ett år sedan jag tatuerade mig och jag hade tyvärr en liten olycka under läkningsperioden som gjorde att mycket hud skrapades bort och tatueringen blev väldigt blek.

Olyckan orsakades av aggressiva naglar då jag halvsov och det kliades som mest.

Ska även hänga med en massa peeps, och så hoppas jag på att vi har tid för Sea World också innan vi återvänder på fredag. Hoppas hoppas.

Nä man ska ju upp tidigt imorgon, så jag får äta upp mina pannkakor och packa färdigt då. Ska försöka blogga därfifrån om jag listar ut hur man gör det från mobilen, hoho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0