ändrade planer

Kan förresten passa på att göra ett litet announcement här i bloggen för er som inte redan hört.


Jag kommer inte återvända till Sverige under hösten 2011 som planerat, utan istället våren 2012.

Får väl hoppas att världen inte gått under tills dess (2012 ju).


Så 6 månader längre vistelse i Malaysias huvudstad, ett halvår extra med sol, värme, underbara köpcentrum och ljuvlig mat. Klagar inte direkt. Inte just nu i alla fall.

Men hemlängtan brukar ju komma i perioder (speciellt efter att man sett sina små fjun till brorsöner på Skype). Eller ja, resten av er också. Men det har jag ju klarat av i 2 år nu så vad är ett år till?


Så när jag lämnar Kuala Lumpur tillslut så kommer jag ha bott här i 3 år, ganska exakt. Och det är ju lite bekvämare att berätta att man bott i Malaysia i 3 år i stället för 2 och ett halvt. Kortare mening liksom.

Okej nu var inte det den största anledningen till att jag stannar längre, men det är ändå lite praktiskt.

2009, när tropisk hetta och luftfuktighet precis fått mig att klippa av the frizz.

Kommentarer
Postat av: Chubbchubbs

Vad är anledningen då? =)

2011-02-15 @ 00:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0