ögon som ploppar ut

Här sitter jag i skolan och myser.

Myselipys med mjukiskoftan och alldeles för ljusa ögonbryn...

Har interactive media, och jag gör en hemsida om ugglor (surprise) som ska vara typ lärorik men kul för de små.

Har spenderat lektionen med att illustrera olika ugglor (yes jag kör på illustrationer bara för att få extra mycket jobb, tjoho) och gjort ett par tappra försök med att klura ihop mina koder som trasslat ihop sig.

Det är meningen att ögonen på min framside-uggla ska följa muspekaren, men just nu ploppar de ut ur huvudet istället. Borde låtsas att det är meningen, men då skrämmer jag kanske barnen.


Fel fel fel.

Får väl gå och be om hjälp, även om det tar emot lite för en envis jäkel som mig.

MEN! Bara 40 min kvar, sedan blir det att snabba sig hem i strafikstockning och hämta upp bubba, för ikväll blir det ju middag och skoj med Sabina och Jimmy som ju befinner sig i Kuala Lumpur nu! Yup yup!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0