iman var här igår kväll



Han och Akira spelade Street Fighter på PS3
medans de 'vuxna' umgicks. Det hela slutade med att Iman tvunget skulle ha med sig spelet hem till sitt PS2 trots att Akira försökte förklara att det inte kommer att gå. (Jo försök förklara skillnaden mellan blu-ray och DVD för en 4-åring.)

Så Iman skrek och grät i cirka 15 min tills förälrar gav upp och Iman fick spelet med sig hem.

Spelet som alltså inte kommer att fungera där hemma... Föreställ er då reaktionen när han faktiskt inser detta.

Hoppas bara att spelet kommer tillbaka in one piece när han är färdig, halva spelet är ju trots allt mitt.

PS jag gillar Iman, han är charmig och käck, men vilket jävla humör han har när saker och ting inte går hans väg. Jag själv (som aldrig varit särskilt barnkär, bortsett från extremt snälla barn och så klart fasters guldklimpar) har alltid sagt att jag inte ska ha barn, och om detta humör ligger i släkten så får väl jag och Akira föda upp hundar eller något.

My childhood dream förresten, ibland ska man kanske köra på sin första idé, hoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0