hullaballoo-shoot

Idag har jag gjort ett litet photoshoot åt min indonesiske vän Gifri.

Han är grafisk designer, men trycker upp t-shirts och har ett eget klädesföretag vid namn Hullaballoo. Sist, när han tryckte upp t-shirts för första gången så fick jag vara modell, och han måste varit så nöjd att han bad mig hjälpa till igen. Hehe.

Vi har ett litet teamwork då jag får gratis tröjor hemskickade, och han får fin-fina, väldigt professionella och allmänt underbara modellbilder in return. Typ.

Håller på att redigera färgen lite för att skicka över, men kan bjussa på denna så länge.

Mja, just den här bilden kommer nog inte att användas.

Ville spexa lite för bubba, visa hur stark jag är. Visa hur länge jag kunde svinga mig fram och tillbaks på ställningen. Leka spännis.

Men det gick väl sådär... :(

Kommentarer
Postat av: Maria

Snygg bild! Du ser väldigt glad ut ;) Måste vara taget efter att du kollat på bilderna på killarna! Haha :P Tack för alla fina kommentarer :D Babycaféet ligger i församlingshemmet här i Limhamn :) Många kramar från mig och killarna! <3

2011-02-17 @ 18:13:01
URL: http://lamana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0