green green misosoppa

Idag åt jag något väldigt gott.


Namnet hamnade tyvärr inte på minnet, men det var nudlar i en stor misosoppa. Åt på ett av mina favoritställen, Green Green Organic Kitchen (jepp, grönt ska stå två gånger) och all mat är just organisk, och vegetarisk. Tror jag. De har mycket fake-kött i alla fall.

Som miso ska vara så förekom det sjögräs, tofu och allt det, men bara det att de gjort en big-size och stoppat i nudlar, ägg, kai-lan och lite andra grönsaker.

Hur gott som helst.

Hit vill jag ta la familia när de kommer, maten kostar ca 20-25 kr per person. För organisk mat i asiatisk stil, i en mysig miljö med lugnande musik, och maträtter med vacka upplägg som ser exakt ut som bilderna från menyn.

Mucho prisvärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0