god morgon!

Eller nej så jäkla god är den inte. Har inte lyckats sova så mycket i natt, vilket bidrar till ett par extremt röda ögon, samt matchande mörka påsar under, á la albino-panda.

Men men, jag drar på favorittröjan, målar naglarna i en alldeles shiny uppiggande lila, ler som en dåre och bjuder på peace-tecken hela vägen till flygplatsen, för nu bär det av mot Jakarta!



PS om jag bloggar senare idag så betyder det att jag listat ut hur man mobilbloggar (laptopen stannar ju hemma) annars hörs vi på fredag! Annars finns jag att nå på facebook, hoho.

Off I go!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Varsågod :D hihi.



Tack så himla mycket själv :')

2011-02-22 @ 19:20:40
URL: http://mycketamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0