god morgon och sånt

Igår tog det 3,5 timmar från det att jag körde ifrån skolans parkering, tills dess att jag parkerade hemma i garaget.

Det finns på tok för många bilar i Kuala Lumpur...

TRE OCH EN HALV TIMME!! I en liten jädra bil, rullandes bit för bit, en sträcka som vanligtvis tar 30 min, HÖGST!

Helt sjukt.

Men jag fick i alla fall träffat Sabina och Jimmy igår kväll, det blev ju lite sent så vi hann inte direkt visa så mycket av staden, men imorgon så ska vi ut och hitta på något, antingen gå på hängbroar eller så blir det Batu caves. Det får vi se.

Spännande att de är här i alla fall, man vill liksom visa allt, men så får man hjärnstopp och glömmer allt som är kul.

Idag har jag dock fullt upp med utskrifter, skisser och skola. Och jag sov alldeles för lite. Saknar nästan att dricka kaffe.

Men bara nästan.

Eller knappt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0