delicato

Idag är det onsdag (för er som inte uppmärksammat) och jag är ledig.

Eller ja, just den här veckan är ju lite speciell då jag är ledig de resterande sex dagarna med.

Igår var det en röd dag i form av någon slags Kuala Lumpur dag (förstod ej helt) och idag startar det kinesiska nyårsfirandet. Eller lunar year som man också kan kalla det? Firandet fortsätter imorgon, så vilken av de två dagar då det nya kinesiska året  faktiskt startar vet jag ej. Men jag vet att det är kaninens år i år. Själv är man en slug orm.

Igår firade jag i alla fall ledigheten med Akira, Ali och Topan, då vi var och åt gott på T-Bowl (toalett-restaurangen) och sedan småshoppade vi lite. Efter det stannade de över i lägenheten och vi spelade tv-spel och såg på film. De begav sig igen vid 13-tiden och efter det så har jag inte gjort ett 'drit' :)

Bara spelat tv-spel med bubba, lekt lite med illustrator och avnjutit en delicato chokladboll som jag köpt på IKEA tidigare (men sparat i kylen). Har några kvar som säkert kommer att slukas snart de med, om nom nom.

Bild, före smaklökarna fick festa loss. (Kalaset gick på 3kr förresten, ej illa alls!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0