ägg och tofu

Måste bara lägga upp vad jag åt igår när jag var ute på en liten shoppingrunda med Akira och hans padres. Eller ja shoppingrunda, det mesta är ju trots allt stängt under det kinesiska nyåret.

Men lunch blev det i alla fall, och så fort jag ätit något gott så ska det ju så klart hamna i bloggen.

Vi åt på en padang-restaurang, samma kedja som den Akiras nyfunne vän jobbar på, 'Sari Ratu'. Sist vi var där med Ali och Topan, så åt Ali något alldeles underbart. Så idag beställde jag in samma rätt:

En läcker, krispig ägg-yta med mjuk, mumsig tofu och ägg-gula på insidan *droools*.

Närbild på ägg-kreationen. Krispigt och gott att sitta och plocka, om nom nom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0