fick ett sött plåster i alla fall

Jag har ganska snabba reflexer då saker och ting faller, om jag får påpeka det själv. Alldeles för snabba för mitt eget bästa, tydligen.

I alla fall om man lägger ner en riktig blixträddning då något faller ner utan att hinna se vad det är först. För visst, det kunde vara något ömtåligt, och värdefullt eller whatever, men en jäkla japansk ögonbrynstrimmer där locket hamnat på sniskan så att hela rakbladet lyser med sin ondskefulla närvaro.

Då önskar man att man inte hade varit så snabb, eller snarare krampaktig då man fångade.


Tydligen så var inte mina smärtreflexer lika snabba, så hårt som jag squeezade.



Rispan går alldeles perfekt på livlinjen också, försöker att inte ta det som ett tecken...


Ville bara gnälla av mig, haj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0