liten update

Det har inte blivit många bloggupdates i veckan, jag har haft ganska fullt upp nu innan jag borjar jobba (på måndag! alltså i övermorgon!) och tiden bara flyger iväg här borta.

När jag väl borjar jobba så kommer jag inte hinna ut i KL mycket, så har passat på att få allt gjort nu innan dess. Har tagit hand om alla mina cravings också, hehe.


Jag har bland annat...



...druckit en del bubble tea, men det behöver jag väl knappast nämna vid det här laget.


...hittat världens godaste nudlar mitt på Pavilions food court. 'Kolo mee' heter rätten som kommer från Sarawak (Borneo). Själva nudlarna smakar typ kyckling? Så himla gott.


...äntligen skickat iväg den stora svarta lådan! Skitdumt att välja svart papper egentligen, men tyckte att det var stiligt.


...varit på Midvalley Megamall, och även där har det blivit julfint.


...testat swirly fries på McD, inte ofta jag hamnar där men swirliesarna var goda.


...köpt världens godaste müsli. Här dränkt i mjölk (har ingen fil) så lite svårt att se, men den innehåller i alla fall flerkornsflingor, tre sorters russin, aprikoser, banan, pumpa- och solrosfrön, mandelspån och hela hasselnötter. Om nom!?


Idag ska jag fira helg med tortillas och vanilla coke. Så. Jäkla. Gott.

Sedan blir det gym imorgon, och förberedelser inför måndag. Ska kolla upp priserna för ett LRT-kort nu, har ju en bit att åka varje dag framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0